lördag 5 juni 2010

Iväg på Tripp




Halloj,,,,
Imon packar vi bilen och åker på en liten tripp. Datan & Kameran hänger med!
Vi ska bla åka till Johanna "Vintage" och hämta detta skåpet, som vi har köpt. Plus inom ¨några andra ställen =)=) Ska bli såååå kul att stiga in "live" hos Johanna =)=)
- Så om ni har tips på mysiga butiker som man INTE får missa påvägen till Borås, Nyköping, Jönköping och där omkring MÅSTE hojta till (kanske inom Göteborg) Eller finns det någon bloggerska där omkring som vill ha oväntat besök av Mig, Eas å Snuffe kanske *tihi*
Under tiden så ska Eas syster bo i vårat hus =)=)

TIPS TIPS TIPS,,, hade vatt så kul!!!!
Blir även en runda inom IKEA  =)=)
Alltså nästan som en liten mini shopping semester....

Kram j




3 kommentarer:

s h i n e d e s i g n sa...

Hei! Tusen takk for kommentar inne hos meg. Jeg er ofte innom bloggen din og beundrer dine vintage-funn. Dette skapet var knallføfft!! Ha en fin helg videre :-) Klem shinedesign

Vintage House sa...

Hej,
Det hade gärna varit kul att få besök av dig men jag tror inte att du åker förbi mig.
Kolla upp jag bor i 334 32 Anderstorp:)
ha det så bra
kram
sandra

Dicksonska våningen sa...

Hej!

Kolla in Fritsla tyglager om möjlighet finns. Jag tror att det är 3 våningar med tyg och inredning i lantligt stuk. Jag har själv inte varit där men har hört mycket bra om butiken.
Trevlig resa!
Kram Annika