måndag 19 juli 2010

Korgar...






Halloj....
Idag åkte vi iväg tidigt, till solplatsen.... Så skönt att bara ligga i solstolen och njuta, ta de lugnt & läsa tidningar!!!!
Visar lite detalj bilder från vår mellan hall.... Älskar korgar i olika storlekar och matrial. Använder dom så mycket till allt möjligt, och när dom hänger lätt tillgängligt så blir de ännu bättre... Både snyggt & praktiskt...

Imon är det Butiken :) längtar dit,,, mina lediga dagar räcker gott å väl, man hinner massor om man bara vill....

tjing pling




3 kommentarer:

Fröken Råsmart sa...

Så snyggt du har det med korgarna i taket :-)

Anonym sa...

Hej, ny blogg för mig men guu va inspirerande...dessutom har jag kikat in i butiken:)
Massor av fint:)
Kikar gärna in fler gånger så jag lämnar ett litet tassavtryck så du vet vem jag är=D
Milla

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.