lördag 28 augusti 2010

Frisk doft i näsan - Mys kväll






ÅÅååååååååååå - jag njuter.....
Luktar Rent , Nystädat - Nybäddat =)=) Mmmmm, det bästa jag vet, är att ha de nystädat!!!! Det blir mums mat och bara Njuta av kvällen....
Igår, va de juh Fredag, japp det betyder att Våra vänner Linneá & Staffan + Vi går ut å äter på nåt härligt matställe,.... Igår blev det i grannstaden, även ett glas vitt slank ner =) Det är verkligen en sån härlig Fredags grej att göra,,,, känns lyxigt å mysigt!!!! Med dom mysigaste  S & L.....


Ha de toppen bra
& en skööööön
kväll....



3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul blogg =)

Rent sengetøy er det beste å legge seg i. Så herlig =)

Klems

MITT VITA HUS sa...

Åh jag älskar med nybäddat:) De där lakan från Ikea har jag hört är supersköna av min vän som har dom:)

Fortsatt trevlig helg, kram M

Linneastudio4nio sa...

Tack själva för en super mysig kväll igår som alltid!! vi har alltid lika roligt med er, skratta och prata hela kvällen lång, fast tiden går så snabbt.. Vi syns i morgon ha en härlig mys kväll.
Jag skall försöka här i vårt flytt kaos..
mmm va mysigt med flyttkartonger överallt, verligen mysfaktor det..
Kram kram!!