måndag 20 september 2010

Mysdag med älskade mamma!!



Nu är jag blöt å dränkt som en gammal katt,....
Mamma & jag har haft Mysdag i grannstaden, strosat, luktat på massa goá parfymer, shoppat, ätit gott och skrattat mycket.... =)=)
Mmmmm, mamma är Bästa sällskapet....
Jag köpte en typisk Josse kofta "Gul leopard" från H&M, Svarta sköna mocka skor och så min absoluta favvis Foundation Kanebo...
En riktig Mysdag trots Regn.....


Sen så vill jag GRATTA
Jimmy på födelsedagen
&
Morbror Sten-Ove som fyller hela 60år idag!!!!

Hoppas ni får en bra dag

Kram kram j



2 kommentarer:

HannasHörna sa...

God kväll!

De är inte så dumma de där mammorna...

Min tog hem all tvätt idag:)

Ha det gott!

HannasHörna sa...

God kväll!

De är inte så dumma de där mammorna...

Min tog hem all tvätt idag:)

Ha det gott!