onsdag 22 december 2010

Jul Rött



Idag blev det Julig
Röd Klänning =)=)

7 kommentarer:

http://lenalarssons.blogg.se sa...

Du är så galet snygg! Klänningen sitter som gjuten på dig :)

SoF/Blindstyre.se sa...

Jag tänker direkt på:
"Jag är en tuff brud i lyxförpackning.
En tuff brud i snyggt fodral.
Jag är ett litet stycke dynamit maskerad till sockerbit."
(Lill-Babs)

:)

Marits vita skrin sa...

Hela du matchar ju, klänning, hår OCH tattuering, hihi.

God Jul på dig snygging.

Kram /Marit

Marits vita skrin sa...

Hörru. Vad är det för snygging jag såg i tidnings hyllan på Coop idag när jag julhandlade.
En Hus & Hem fick genast följa med mig hem;)

Kram
Marit

Industri house sa...

Häftig klänning! lampan levererades
hem igår, och jag kan säga att vi är helnöjda! den är vråålsnygggg!!
ska visa bild en annan dag.Jag önskar er en riktigt mysig jul!kram jessica.

Haze design sa...

det matchade verkligen fint med håret. Snyggt snyggt. God jul

Ullis/Leva på landet sa...

Tittar in för att önska dig en riktig ♥GOD JUL♥!
Kram Ullis