torsdag 27 januari 2011

Klockor....

Halloj....
TYVÄRR, så är både jag och eas sjuka idag, så butiken måste tyvärr vara stängd... Men imon står jag där med nya krafter och glad som en lärka....

I Göteborg stod jag och smyg sneglade på färgglada klockor....
Mmmmm, det snappade min Goá Eas upp.... Så idag fick jag hem ett paket.....
Inte bara 1 utan 7st.... =)
En till varje klädstil =)=)

Har fått hem nya saker från butiken hit hem, så att jag kan fota idag, å göra nån nytta. Blandannat Gamla SNYGGA vägskyltar, baby kläder, scarfsar m,m. Så håll ögonen öppna =)=)





GUMMI Klockor






5 kommentarer:

Lotten sa...

Hoppas att du kryar på dig snart! Finfina gummiklockor.... får jag fråga vart han köpt dem?

Kraam lotten

Lady Pion sa...

Ja, var har han köpt dom? Riktigt snygga!

Killmamman sa...

vilka fina! vill ha den röda!

In My House sa...

Klockorna är köpta på tradera.
Jätte billiga!

/Josse

Frog Factory sa...

Me encantan tus fotos.
Un beso.
Patricia