torsdag 24 mars 2011

Ett hörn hos oss...


Jag älskar vårat fönster mellan kök och allrum. Det bästa vi har gjort tror jag....



Jag  hade kunnat haft fönster överallt, gillar inte instängda rum, man vill ju kunna se allt fint som finns runt en.... Detta fönstret köpte vi på loppis, för typ 70-90kr =)=) Såna ställen gillar jag....


Snuffes Kompis, satt så fint i soffan, så det blev ett litet foto *hihi* knäpp.
Ett lysande F står på skåpet. Vi har öppnat F,et och dragit en ljusslinga i.... De vita skåpet är jag trött på, blir nog till att sälja, vill ha nåt annat!!!! =)=)

Kramiz j

6 kommentarer:

run annika run sa...

Fler som är piggelin! Va fint du har! By Nord textilierna är så fina!

Anonym sa...

Vars har du hittat F:et? Jag söker som en tok efter fräna bokstäver. Men jag har inte hittat nå sånt där. :p

Lotten sa...

Jag gillar ditt hem tokmycket! Fönstret är superfint och ditt gigantiska "F" är fantastiskt....

Barnens Hjältar sa...

Åh vad fint ni har, önskar att jag orkade göra allt jag skulle vilja göra :P

Duse Pasteller sa...

Fantastisk stol!!!
Og utrolig lekkert hjørne; med vinduet, lampene og alt!!
Jeg er inspirert!!:)
Janni

Svenngården sa...

Jeg elsker hjemmet deres!!
Vinduet er geniaaalt :)

Klem
Amalie