måndag 28 mars 2011

Shopping dag

Halloooooo
OOooohhhhh, va ni ä Goá, som är med å tävlar och lämnar sååååå snälla ord,
 Jag får en riktig EGO spark i röven =) känns bra.....

Idag har mamsen och jag varit i grannstaden "Karlshamn", (Uppdaterat Bloggerska som kom ihåg namnet på stället Brasseri Fridolf åt sååååå god buffé på ett nyöppnat ställe, Mmmmm kul när man blir positiv inför precis allt. Mat, dryck, stol =) känsla,,, jaaa mycket bra!
Jag köpte nytt smink, för det är juh så att alla grund make saker tar slut samtidigt...

Nu har jag svirat om till mjukisdress tar mig en kopp kaffe och precis svept lite kladdkaka =)=)



Pssst: Gillar inte kanten =)


4 kommentarer:

vår lille verden sa...

pssst kanten er jo det beste!:)Så snygg blogg du har!Ha en trevelig mandag:)Kram

Emelie sa...

Vad var det för ställe ni åt på? Bor i Karlskrona, så är tacksam för roliga utflyktsställen i närheten :)

lenaratzer sa...

Åhhh ni måste ha varit på Brasseri Fridolf =D Jag var där i lördags och handlade hem lite smått och gott från deras saluhall..Det var riktigt goda saker som jag fick med mej hem =D

Ha en skön kväll Josse!

Mvh Lena

Barnens Hjältar sa...

Haha, det gör inte mina barn heller :P (gillar kanten alltså). Men du är ju en så sprudlande person så man blir glad bara man tänker på dig :P
Ha en fin kväll nu!!