måndag 18 april 2011

Inköp

Nu är jag hemma från mitt inköpsmöte, kläder beställt å klart till månad Nov, Dec och För vår Jan. Tog massa Go Bitar =)=)

Nu är jag avsminkad och redo för att sätta mig i solen - sen tänkte jag baka en Äppelpaj med ljuvliga Vaniljsåsen...

Liten tjuvkik på Vintern =)




Lång Skjorta i härlig kvalité, supersnyggt med skärp en grov strumpa och känga....



Snygg klänning kort framtill och lång bak, i härlig rost färg. Till vinterns alla fester....

Plus massa annat snyggt!

Näpp, nu till att göra paj, sen SOOOOL


3 kommentarer:

Barnens Hjältar sa...

Åh vad mycket läckert, saknar mitt företag och inköpandet :-)
Ha en fin kväll!

bohemian girl sa...

Jag älskar din blogg och din butik! Du har en skön positiv attityd och kombinerar allt på ett annorlunda sätt, som är så bra! Jag blir mycket inspirerad! Kram från Norge

bohemian girl sa...

PS: du finns såklart på min bloggroll! Glad påsk!