onsdag 1 juni 2011

Ljuvligt mysig kväll på Cafe Mandeltårtan!

Japp Halloj halloj!!!!
Igår kväll va vi på invigning av det nya supertuffa fiket i Brunnsparken som heter så sött som Cafe Mandeltårtan, Det bjöds på just Mandeltårta =) Ohhh min favorit! Jag är ingen kakperson utan jag gillar mer Tårtor.... Minta som har inrett och hjälpt till på fiket hade gjort det helt ljuvligt snyggt, med kontraster av nytt å gammalt, SLADDAR i taken "som jag älskar" gamla soffor blandat med pinnstolar. Japp jättefint inrett.
Öppningen är på Fredag och dom har öppet hela sommaren 10-20 varje dag! Åk dit, jag vet ej ännu vad sortimentet blir men säkert mycket gottit....

Lite bilder från kvällen..


Gammalt charmigt hus...


Pyssel Karin som klippte invigningsbandet =)


Ninni & Åsa =) My friends


Mmmmm, Sladdar i taket =)


Karin som va en supermysig tjej, ville puffa till håret innan jag fotade henne,,, Hihi Gulligt!
Blir så inspirerad av att vara Runt duktiga tjejer. Och det va jättekul att få prata med just Karin =)=)

Vi (ett tjejgäng) satt kvar länge och babblade ideér och frågor! Jättemysigt!


Kram josse










Inga kommentarer: