söndag 24 juli 2011

12 st Loppisar

Japp vi satte rekord idag på loppis besök! 12st hann vi med =)
Fast vi köpte inte så mycket - Svärfar köpte mest av alla =)

Men en ROLIG HELdag har vi haft, trots att släpet ekade tomt men bagageluckan va full :)

Jag köpte denna Ägghållaren! Tycker den va rolig och praktisk, plus lite annat förstås men det visar jag en annan gång, ska dona lite med de först.....

Skepp å Hojj
Ha så Skojj


Hade inga Ägg hemma såklart, bara för att jag skulle fota den.... Men jag tror ni fattar *tihi*





Ikväll blir det två Hyr Filmer och liggande läge för våra gamla ben =)




9 kommentarer:

Unknown sa...

ser ut som en muffins-ställning :) ett annat användningsområde ;)

Kram på dig!

Fröken Grön sa...

Underbar äggställning! Kommer bli hur cool som helst i ditt kök. TOLV loppisar var inte dåligt! Någon speciell rutt ni har tagit som du kan tipsa om?
Ha en skön söndagkväll!
/Anna-Karin

Johanna Stålros sa...

12 st!!!!! ojoj vilken lycka;) hihi har inte varit på någon på länge...cool ägghållare. Kram

Millygarden sa...

Åh vilket fynd den var snygg!! Sån vill jag ha på min köpmandisk i köket.

Önskar er en trevlig filmkväll!Kram Marina

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Meeen vilken fin ägghållare...
Ojjojj 12 loppisar en annan får va gla om man kommer till åtminstånde en loppis... Lyckans du..
Kraaam kram Linda

Johanna Stålros sa...

När var det du skulle till Stockholm? Kram

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

den var orginell, har aldrig sett en liknande. Ha en bra dag. kram

kavatglas sa...

åh vilken lycka 12 loppisar, själv han jag bara med 1 i helgen, men vi hade ett jätte trevligt shoppingbesök i din butik i torsdags, tack för super duper trevligt bemötande
från tre småländska jäntor!

rustik charm sa...

Men oj 12 loppisar, inte dåligt:)Ska bli kul att se vad du mer fick med dig hem.
Ha en fin dag.
Kram Kristina