söndag 11 september 2011

Fixet innan.....

Det ska fotas =)

Min kära lilla Helena Aro, sitter fast i Stockholm, flygen blev inställda =( Men fotografen kommer, så nu är det upp till MIG att styla bilderna och göra det bra liksom.....

Men vi ska nog lösa detta =) *kanske* Får la se i tidningen sen som kommer nästa eller näst nästa nummer av Aftonbladet!




Haha, vi ska fota i hallen, men jag donar överallt =)



Flickorna är här hemma, men min lille grabb Snuffe är hos sin Farmor & Farfar,
 han är dålig imagen, min lille stackare! Så Han är där och vilar sig lite nu...





Tjing tjing





3 kommentarer:

Ellas Inspiration sa...

Fotograf? Du tar ju fantastiska bilder själv!

Förresten, vad använder du för objektiv? Vore jättekul då jag själv är på jakt efter ett nytt.

Mvh

Karin

Ellas Inspiration sa...

...jättekul att veta... menade jag så klart... ;-)

Helena Aro sa...

Sötaste Josse! SÅ SYND att jag inte kunde komma, dumma dumma flyg! Men vi hittar på något nytt snart ;-) Hoppas det gick bra idag.... ringer dig i morgon för intervju. Nu får du lägga till inredare/ stylist på visitkortet ;-) Puss o kram!