onsdag 9 november 2011

Godkväll

Hej Hopp....
Igår va nacke å rygg en pina, och idag är det mycket bättre. Gud så härligt att kunna röra sig igen =) Mamma har varit med oss i Butiken idag, hjälpt till med julförberedelser.... Skönt, å så hade hon köttgryta med sig "inte helt fel"
Köpte en supercharmig liten gran idag, som jag längtar efter att få sätta på plats hemma sen,
alltså om 1 timme =))


Några bilder som jag tycker är fina är dessa som living agency tog hemma hos oss.....

Älskar tapeterna....






Ikväll ska jag griljera skinka! Så gott med grovt bröd och varm ny juleskinka =)
Ha det gott alla fina






7 kommentarer:

Rut och Signe sa...

Busiga tapeter. Önskar man var ung och kunde flipra ut lite. Men när jag var i din ålder var det modernt med orange tapet. Jag hade ett vardagsrum med en vägg orange, en vägg gul och en vägg mintgrön, hihi. Mitt hem var fyllt av färg, alla möblerna hade olika starka färger som marinblå, cerise eller grönt. Man blev glad av att komma hem kan jag lova. Kram Marie

Anonym sa...

Vet att din blogg handlar mest om inredning men undrar ändå om du vill göra ett inlägg i din blogg om lille Hugo som behöver all hjälp han kan få... Antar att du har många läsare och ju fler som får veta och kan hjälpa till desto bättre! Ingen kan göra allt men alla kan göra något!

se mer på: http://www.hannasblandning.blogspot.com/
http://www.fundedbyme.com/projects/2011/11/radda-hugo/

Hälsningar Maria

Banebakken sa...

Åh, jeg elsker den dotty-tapeten fra Ferm....
Den skal rett inn på barnerommet : )
Herlige bilder!

God kveld til deg : )

Johanna Stålros sa...

Jag älskar ugglor så den där tapeten är ju hur underbar som helst;) Kram Johanna

Anonym sa...

Skönt att du har blivit bättre i nacke och rygg. Julskinka är ju inte fy skam direkt, och mammas köttgryta är inte dumt det heller. Kramar från Eva L.

Johanna sa...

Superfina tapeter!!!

frida sa...

Vilken fin uggletapet!!