lördag 3 november 2012

Smart Förvaring och Röda bär

Hoppas ni har haft en bra Lördag
 
Vi har hängt upp denna snygga Vägg förvaringen idag!
Praktisk och väldigt snyggt.
Även plockat in härliga Nyponkvistar...
 
 
 
 
 
 
Den går från Tak till Golv,
tanken är att Måns-Melker ska nå längst ner och ha sina pryttlar i facken
och vi lite högre upp.....
 
 
 
 
Nyponroskvistar är så bra, för dom yttersta delarna har inga taggar,
 perfekta att forma till hjärtan, eller stjärnor som pynt.
 
 
 
 Jag ÄLSKAR Grytlapparna som vi har i Butiken nu,
jag använder dom som underlägg både till koppen och grytan!
 
 
 
 
 
 Kram j

 
 
 
 

5 kommentarer:

Julia - Inredning o Sött! sa...

Lika fina bilder som vanligt!

Sukkertøy for øyet sa...

Fantastisk inspirasjon!!!
-ELSKER-

Helt nydelige bilder fra et nydelig hjem!

Två systrar sa...

Den var supersnygg...har du den i butiken också? Kram C

Soya sa...

Tipsade om dig (din butik) och din förträffliga inredningssmak i min blogg igår. :)

Ha en skön söndag!

Anonym sa...

åhh hoppas på svar, muggen i turkost var kan jag finna den det är precis vad jag letar efter.

maila mig gärna på neosfar@hotmail.com

tack för en härlig blogg.