onsdag 19 december 2012

Mumse å Jag

 
 
Nu händer det verkligen saker varje dag,,,,,
Med Mumse,
Han babblar för fullt,
 Hittar sina fötter,
Skrattar och är bara för goé....
 
 
 

 
 
Älskar verkligen denna Koftan, även många med mig, för det finns typ bara 4st kvar!
så snabba på om du klurar på just denna "Cardigan från Object!
 
- Nu sitter jag med Röd hårfärg på svålen min :)
Jag får juh såna infall, rakade mina sidor och nu lite färg =)=) fniss
 
 
Imorgon är Butiken Öppen 11-11....
 
Alltså så är det dags för den årliga nattaöppnadagen =)=)
 
Ni är Hjärtligt Välkomna till oss......

1 kommentar:

Gabriell Pallin sa...

Är helt förtrollad av både din blogg och butik. Önskar innerligt att ni packar ihop och flyttar upp till Ume :)
Eftersom den önskningen förmodligen inte slår in, önskar jag att den där koftan du har på dig, dyker upp i webshopen snart!

Tack för all inspiration du ger mig! Kram

Gabriell Pallin