måndag 21 oktober 2013

Golv och Mys

Hejsan hopp.....

Oooohhhhh, visst har Hösten nu kommit för att stanna.... Jag gillar juh när träden blir Gula och luften känns frisk. 
- Igår la vi in Trägolv på balkongen, som numera är inglasad, ohhhh vad jag längtar tills den är klar, och jag får hugga tag i piffet! Färgskalan kommer bli Vit, Ljusgrön & Koppar!!!!



Tror att golvet kommer bli Vitt! Ev rutigt! 
- Njaaaa, nääää det blir nog bara vitt! =)


Idag har vi bara Myst inomhus, med tända ljus. Tvättmaskinen har fått gå varm och även spisen, som just nu har en goe goe stek i sig!
Blir middag senare i goda vänners lag......





 
 Ha de fin fint och glöm inte att >Njuta
 

2 kommentarer:

catarinah sa...

Men så himla snygga koppar med fat! VAR kan man hitta såna?????
Är helt förälskad, kommer att bli svårt att somna ikväll.....
Hälsningar Catarinah...

In my house sa...

Jag hade dom i min butik förrut! Men har tyvärr utgått, kommer från chick antuiq.