tisdag 11 februari 2014

Rif design

Som ni kanske vet så har vi juh fått in Rif design keramik till Butiken! Det är sååååå fint, och bara tanken av att det är handmålat och handgjort gör det extra speciellt!

Deras Kakel har vi sålt i mängder, det är så fint för det finns så många olika användningsområden! Jag har lagt 4 plattor i mitten av vårat matsalsbord, funkar perfekt till ljusen, men även som grytunderlägg! 


Sitter nu i Goé värmen! har precis tänt en brasa bakom mig, och ska strax piffa lite på mitt skrivbord! Ska ha en Rif mugg som pennställ och en ny plansch ska upp på väggen! 
- Ååååååå vad jag njuter av att få piffa, städa och inreda!!!! 


Ha de nu så gott! Ikväll är det Bygglov, fast jag är inte så "fast" vid det programmet längre, gillar inte inredarens stil, så som Mirja - hon va juh så inspirerande å helt å hållet min stil och smak! Men visst tittar jag ändå =)



Inga kommentarer: