söndag 27 april 2014

IKEA tripp

Japp jopp. Imorgon blir det IKEA tripp....
Byta lite köksskåp m,m men först å främst kolla in utomhusmöblerna!
Har aldrig köpt från IKEA innan, så det ska bli intressant! 
- Har klippt ihop min tanke, som är skön slapp & en stilren känsla.
Något som känns liksom härligt och sommar! 
Och framförallt bekvämt! Mitt nya lilla motto är  att det ska vara lättstädat och skönt! Inte för MYCKET men inte för LITE!!!! - hmmm, låter snurrigt kanske! 

Men eftersom man har endel saker att stå i, sköta om liksom. Så vill jag ha det lättstädat runt mig! Så att man trivs som fisken!
Därför har jag/Vi rensat ut massa onödigt plotter, känns såååå skönt i hjärtat å själen att ha rena ytor att bara torka av!




Älskar dom vita flätade stolarna, som både finns i "solstolsvariant och sittstol" Hoppas hoppas att dom finns på lager! 
Bord är jag osäker på, vill ha ett härligt bord! Helst runt, men verkar svårt att hitta.... Annars hade dessa kantiga stolarna gjort sig bra till en rund form! Och så självklart måste vi & Mumse ha en slapp/solhörna,,,,


- Vi får väl se imon vad vi kommer hem med =)=)

Tjing tjing

Inga kommentarer: