onsdag 14 maj 2014

SYSTUND!

Hallojsan

Som ni säkert har fattat, så är juh symaskinen å jag väldigt bra kompisar! Får jag en stund över - eller tar mig en stund över, jaaa då syr jag mer än GÄRNA....
Att få sitta å fnula klura på saker, färg och form! Mmmmm, låter kanske tosigt, men att dona med händerna har alltid varit min grejj =) liksom! 
- Ge mig Världskartan - så kan jag inte peka ut mycket, men be mig sy fixa dona med nåt praktiskt så löser jag det =)

Tyvärr så kommer man längre med världskartans smarthet, matte eller teoretisk än att just "bara" vara praktisk.... Dumt dumt att det inte finns mer uppmuntran i skolor m,m till just oss!


Jaha, oj det va juh inte meningen att jag skulle gnälla gny fnula över detta.... Skulle juh visa mina nya små figurer!





Wilma & Otto


Inga kommentarer: