söndag 17 augusti 2014

Det REGNAR.....

Hejsan Hopp....
Åååååå, sitter just nu med vår inglasade balkong som granne, där har jag tänt ljus i fönstren och man hör regnet som smattrar utanför.... Kan inte hjälpas, men jag tycker det är sååååååå MYSIGT!!!


Har sytt några nya kuddar som ska till Butiken =)=) 
Lappkudde med Pippi som kompis i kudden!
Måns-Melker STOR GILLADE dom, och ville genast fika med båda två....

Min härliga fina, snälla pojk....




Stringhyllan över bordet är min Mammas, den hade hon som barn =)=) Kul att nu Mumse har den i sitt rum....


Självklart får jag sy egna pippi kuddar till Måns-Melker oxå!




Önskar er en fortsatt mysig kväll - med tända ljus =)=)

2 kommentarer:

Unknown sa...

I hope you'll keep posting relevant information this is what I like to read. I will post a link to this post on my blog keep up the good work!...Cccam Server

Pieni Lintu sa...

Härliga kuddar! :)