lördag 22 november 2014

JULBAK

Hej Hopp.....

Varje år nu som går, blir juh egentligen bara roligare vid alla Högtider så som Julen; med Måns-Melker! Att man får skapa såna härliga traditioner som vi i min familj hade när jag va liten. Med bakning, julpyssel, strumppaket m,m. 

Jag vill ge MUMSE det absolut bästa jag kan ge!!!!

Kärlek och att alltid finnas där.... 


Precis så som jag själv känner att jag hade det! Min mamma och pappa fanns alltid där för oss, när vi va små! 
Därför älskar jag att vi faktiskt KAN, umgås med varandra, varje dag! 

Igår när Eas kom hem från Butiken hade Mumse å jag Lussedegen klar till att bakas ut =)=) samtidigt som vi sjöng "En socker bagare"



1 kommentar:

trompetmor sa...

Åh så herlig!! ta vare på det så lenge du kan. Jeg skrev nettopp noen ord om presis det samme siden min datter fyller 18 i dag! Elsker bloggen din, for tiden er du min favoritt:) Ønsker deg en riktig fin adventstid!!