onsdag 26 november 2014

Tidnings Intervju =)

Tjena!!!! 

Idag ringde Tidningen hit, å ville göra en personlig intervju, reportage om mig! 
- Mig som person och butiken och hur jag är!

Jag babblade på som vanligt, så det blir säkert en bra läsning =)=)

Ni som har följt mig i Bloggen, vet juh hur allt började och har juh varit med oss genom åren som Butiksägare! 

Tidningen "Commersen" kommer ut nästa vecka! Då får vi se hur det blev! =)=)

Visar er såklart tidningen här på Bloggen!
Tycker det är kul när dom vill föra fram oss "Små" som faktiskt jobbar och kämpar på egen hand!

Applåd för det...

Kram kram

Letar ni efter en fin klänning till alla olika julfester, så har vi många att välja på! Med spets, glitter eller kanske en enkel svart!

1 kommentar:

Unknown sa...

Här var det längesedan jag var och kika, tror du var gravid sist jag kikade in och det ser jag ju på bilderna att det var ett tag sedan :-)