lördag 2 februari 2008



Hittade mitt tårtfat i en tidning,, trevligt trevligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om du har en tårta på DITT tårtfat så kommer vi snart med ett par krukor som du nog kan ställa någonstans.
Kramar AC.

Änglahem sa...

Vilket tjusigt tårtfat du har!!!

Ha en bra söndag
Kram
Ulrika

LOPPISLIV sa...

Oj,vilket fint tårtfat...verkligen....ja Jysk har mycket som är prisvärt tycker jag...handlar där en hel del...det är ju danskt så det faller mig i smaken...tror att jag fick min hylla billigare än normal pris....var bara en kvar när jag var där...norpade den direkt..*fniss* kanske var felmärkt eller nåt...tur för mig i såfall....Ja själv har jag aldrig varit på loppis i Brunnsparken i Ronneby om somrarna men hört många som varit där...så får nog ta en tur dit i sommar....Trevlig helg...Kram Paula