fredag 1 februari 2008

Några bitar av lilla hallen.
















Lilla hallen!! Där ha jag hängt upp ett tyg, som döljer alla jackor och skor,, ser så mycket roligare ut, än att mötas av jackor när man kommer hem... Lite gömställen måste man ha.
Här syns även vårat omålade tak,, har ej bestämt mig vilken färg el lasyr som vi ska använda?
Den guldiga klädhängaren är köpt på loppis, gästernas hängare, den fick sig en omgång med spray-flaskan...


**************************************************************************************
All you need is love - love is all you need

3 kommentarer:

White Season sa...

Hej där, Tack för dina gulliga ord på min blogg. Nu hittade ju jag hit och här var det verkligen trevligt. Fina bilder du visar. Trevlig helg Kram Malin

ängeln i vitt sa...

Kul att hitta ännu en ny blogg, välkommen säger jag till dig. Den lille snuffe är ju bara för söööt. Fina saker du visar.

Ha det gott
Kram Carina

Anonym sa...

Ååå vilket fint hus, där skulle man bott...