lördag 1 mars 2008


Godmorgon!
Idag är det loppis i Gräsvik, men som vanligt är min mage helt upp och ner så det blir nog inget med de =( Vi ska nog oxå upp till Andreas föräldrar och hämta en säng, som ska fungera som gästsäng hos oss!! men fanken min mage.........................
Ser ut som att solen tittar fram lite,, å de e ju härligt.
Visst är det kul att gå ifrån blogg till blogg till blogg till blogg och spana och tillslut hittar man en massa guldkorn,, kul kul..

Nähe, dags för lite frukost och några tab i min mage!!

Kram

2 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Jag älskar också att gå ifrån blogg till blogg till blogg till blogg och bli inspererad.ha en bra lördag

IKT i min vardag sa...

Hej! Första gången som jag hittat hit! Vilket fantastiskt hus ni fått tag på! Så fint det blev med den liggande panelen!

Trevlig helg!/Linda