lördag 1 mars 2008

Tips Tack!

Hej hej mina vänner!!
Blev ej någon loppis idag,, men vi hämtade sängen iallafall, så den står bäddad och redo! jag få sy några fina kuddar någon dag & lite så.
I eftermiddags kom Andreas farmor,syster, mamma och pappa hit på lite otippad fika. Och firade stackars gamla josefine som fyller 25år den 7 mars! Den dagen så ska vi åka på en butiks tripp genom landet,, för det är ju sånt som vi tycker om. Någon som har något bra tips??? Resan går genom Sydvästra Sverige!! Blir glad för tips!! =)
Jag fick så himla mycket fint idag. Ett jätte fint kit till öppna spisen som jag har spanat in på Mairo =) en hängväxt i en zink-kruka och ett presentkort som är laddat med mycket pengar, så nu kan vi shoppa loss på Landtlif i Röaby....
Jag tackar så hemskt mycket för presenterna!
Tack tack tack
&
Kramar!
+ jätte fina ramar och smått & gott!
Bilder på detta kommer senare ikväll =) efter melodifestivalen.
Heja heja Charlotte! Jag brukar vara rätt så ensam om att gilla Charlotte (fint hår,långa naglar & mycket smink, i like) =) men visst, ett litet heja till Linda Bengtzing!
Nu sitter vi här och funderar över vad vi ska laga för någon god Lördags middag? hmm!
Kram

Inga kommentarer: