tisdag 27 maj 2008

Fint väder!









Halloj

Ooohhh, vilket fint väder de ha vatt idag!!! Så fint att man fick passa på att tända lite ljus ute. Vår entre ska målas i sommar, vi har varit i valet och kvalet om vi skulle bygga altan el renovera köket! men nu har vi bestämt oss. Det blir köket :) Sååå kul och härligt, så mitt huvud är fullt med ideèr just nu och spanar för fullt överallt! Så de blir bara målning på vår entre, som ni ser här ovan & renovera balkongen lite :) Blir kanske altan nästa sommar.
- Idag har mamma, syster, Alex och jag gått istan och strosat! och åt god middag på Kina resturangen. "mysigt"
Ha de gottit kram j






5 kommentarer:

Rosengårdens Inredning sa...

Hej Josse!
Låter som ni haft en mysig dag...
Kinamat e gottigottgott....
Spännande med nytt kök....
Tycker ni gör rätt i att göra köket först...där är man ju faktiskt jättemycket hela året...
Ska svara på dina frågor imon i lugn o ro :)
Nytt datum för Bloggkväll här den 13/6 kl 18.30...Hoppas du kan och vill....
Ha det gott //Kramar Malin

Dicksonska våningen sa...

Visst är vädret underbart!
Idag har vi besiktigat huset som vi lagt högsta budet på. Allt var i bra skick så på måndag ska vi skriva kontrakt och den 1/7, redan, kan vi flytta in!!!!
Ska bli underbart!
Förstår att du tycker det är kul med köket - vi ska bygga badrum och byta fasad på huset!
Kram Annika

Anonym sa...

Hej hej! Måste bara skriva och berätta att jag har provat ditt bullrecept, och dom blev jättegoda! Så tack för de! För övrigt så har du en jätte fin och intressant sida att följa el blogg.Tack tack MVH: Stina

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej hej! Var ett tag sen jag kikade in hos dig, men det var lika trevligt som vanligt *fniss*. Vilka fina utemöbler du fyndat, skulle inte göra nåt åt dom om jag var du, fin-fint med riktigt slitet! Ha en fortsatt bra dag//L

Maria renoverar sa...

Hej Josse!
Kul att du kikat in på min blogg och tack för den snälla kommentaren. Det är alltid roligt att få nya bloggar att titta på och nu har ju jag hittat din. Ska kolla mer när jag inte har så mycket jobb...
Ha en bra dag!
Hälsn Maria