måndag 26 maj 2008

Då va Måndagen redan slut!

Måste visa er världens gulligaste skor! Lille Alex små äkta Converse! Man ser inte riktigt hur pyttesmå dom är här, men oj va söta dom är! Nästan så att man vill äta upp dom :) el iallafall pussa lite på dom, fniss...


Vädret har ju inte vatt de bästa idag, så det blev bakning i detta huset! Som vanligt fyllde jag frysen med bullar och tekakor. Alltid bra att ha hemma & gott oxå :)



Och så kom mormors fina kakburk till användning. Som har en lockig Snuffe på locket :)

Ha de toppen!
Många kramar j




3 kommentarer:

In my house sa...

Louise din lille going! Puss

Änglahem sa...

Men Josse?!!! Din lilla bakmaja!! Jag beställer hemleverans!!!!!*fniss*....här är så varmt så vete 17 om jag orkar baka.....alltid bra när man har något att skylla på!!*tihi*
Jag kan se hur små dom är eftersom vi har framme flickornas små babyskor....och dom är så små, så små och söta!

Fick du ringt alla jobbiga samtal igår? Det brukar gå rätt så bra bara man kommer igång.

Ha en skön tisdag!
Kram, Ulrika

Grodmamman sa...

Vilka söta små skor! Jag har sparat båda mina barns första tygskor så jag kan också förstå hur små de är. Min son hade liknande skor och dottern hade små jeanssandaler med blommor på.
Kan man beställa lite bullar?:) Skulle behöva baka jag också, men här har vi underbart väder med sol och ca 18 grader varmt, så det känns inte så lockande att ställa sig att baka.
Kram