torsdag 19 juni 2008

Lite smått & gott....

Denna lille goingen va och hälsade på mig igår... Alla goa veck här och där är ju så snuffsiga så att man nästan kan äta upp honom ;)





Första hjälpen plåt lådan köpte vi i Moheda, vi tror att den kanske kommer ifrån militären. Gammal är den och säkert väl använd! Man hade gärna velat veta lite info om många saker som man har... Ska bara komma på en bra plats till den, så att den kommer till sin rätt.



Andreas och jag har blivit galna fönster samlare... Hmmm ;) Nåt kul ska vi hitta på med dom,, vi har några till i garaget och fler kommer de att bli *fniss*
Dom är ju så himla charmiga och fina.... Mmm i like!





För ett tag sen fick jag dessa trä-lådorna av svärmor! som hon har fyndat på loppis!
lyxigt juh, att hon alltid tänker på oss *hi*

Med lite vit färg sååå.......


Simsalabim hokos pokos..



Kram

7 kommentarer:

Dicksonska våningen sa...

Hej!

Hopaas allt är bra med dig! Fina fynd. Jag blev också lite intresserad av historien bakom plåtlådan när jag såg den...
Bra förvaring i de vitmålade korgarna!
Det ska bli kul att se Sex and the city-filmen äntligen!
Kram Annika

Grodmamman sa...

Fint det blev med lite vit färg! Härliga fönster ni har också.
Visst är det underbart att snufsa på bebis! De luktar ju så gott.
Kram

Ekebo sa...

Ja visst blir man nyfiken när det handlar om gammla saker vad de varit med om. goa små veck det där önskar jag hade en som jag kunde mysa med.. stora syster ska snart ha barn så snart får jag gosa bebis.
Trälådorna blev kanonfina! Trevlig midsommar
Malin

Solsjö - Under en vind sa...

Jag älskar att använda gamla fönster till nya saker!


Önskar dig en riktigt skön midsommar! Kram!

Anonym sa...

Så ni är ena riktiga fönstersamlare.....?? fina är dom iallafall.

Ha en trevlig midsommar med alla nära och kära.......

Kram Pernilla

LOPPISLIV sa...

Underbara fönster ni fått tag på...Glad midsommar på er...Kram Paula

Anonym sa...

va fint!