onsdag 18 juni 2008

Sex and the city....




Jag och tjejerna har fått biljetter till Sex and the city... Den nya filmen,,,, på Söndag! Oooohhh, vad kul de ska bli. Älskar dom, jag ska ha en stor mängd med godis och en stor popcorn! så vi är beredda på MYCKET skratt & gråt!





På tal om Sex and the city..... vad passar bättre då än att visa lite av mina skor!
I min klädkammare finns det en liten gå in garderob, där har ja mina skor m,m.
(som ni ser i bakgrunden, "brunt" så har vi inte gjort något här inne ännu)



Dessa skorna hade jag på ett bröllop..




Snuffe gillar dom gröna! :)




Alla har vi dom små svarta, som är ett måste i hyllan! men som dock inte används för ofta (skoskav)





Dessa skorna står bakom tyget i hallen,,, det är dom som används dagligen, just nu!!!
Jag får tillägga att jag har väldigt svårt för att slänga "fin el speciella skor" så jag är ju en sparare, då blir lätt endel....
(i klädkammaren)

Ojdå,,,, här är det väldigt rörigt och stökigt! Hmmm, får nog ta och städa på sminkbordet nån dag... Trots att de ä lättast att sminka sig, när det just ser ut såhär..... :)



Kramar j



5 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Josse,

Sååååå många fina skor du har. Visst är det väl roligt med skor, just love.....
Har dock lite svårt att gå i för höga klackar nu för tiden, är det åldern och vikten tro?????

vill önska dig en härlig midsommarhelg
Kramisar Jeanette

Grodmamman sa...

Och jag är nog snarare tvärtom!:) Här finns det ett par välanvända skor som används dagligen. Köper sällan nya skor, men när jag väl gör det kan jag lägga ganska mycket pengar på dem. Just nu går jag oftast i mina beige-vita ecco-ballerina. Älskar dem.
Kram

Gårdsromantik sa...

Men vilken lyx med en sån fin klädkammare - vill jag också ha.
Ja du skor har vi nog alla ett speciellt förhållande till. Sådana där vackra högklackade hyllvärmare har jag ett helt gäng med.

Kram Maud

Ankan sa...

Oj, det var mycket skor! Men jag undrar om inte min dotter har fler ;) Hon köper så fort hon kommer åt och har nog inte ens använt alla:)
Trevlig midommar

Ankan sa...

Oj, det var mycket skor! Men jag undrar om inte min dotter har fler ;) Hon köper så fort hon kommer åt och har nog inte ens använt alla:)
Trevlig midommar