måndag 23 juni 2008

Tjena bloggisar....
Vad är det för sommar som vi har fått?? Tände nyss i kakelugnen i slutet av månad Juni,,, hmm! Nää fy, nu får värmen komma tillbaka.
Igår va vi på IKEA,, tydligen så valde vi helt fel dag! Det har aldrig varit så mycket folk där som igår, tog en kvart innan vi fick en parkering! Och alla skulle beställa kök. MEN, trots allt så är det ju alltid kul att vara där ändå. Så nu är allt beställt & klart så jag hoppas att allt blev rätt nu. Mmm, längtar.... :)
Köpte dessa plåtburkarna som jag ska ha i köket sen & ett olivträd!



På kvällen va det ju dags för Sex and the city filmen på bio med girlsen!
- Vill ju inte avslöja nåt, om någon där ute ska se den. Kan bara säga att HERREGUD va bra den va! Ååååå, ville inte att den skulle ta slut! Lisa och jag skrattade, grät, skrattade, torkade smink, tog ny servett av Anna igen, skrattade " ja ni förstår kanske" den va helt suverän.. Och dom har ju såå fina kläder, man önskar att allt va sant, att dom levde de livet i verkligheten.....
- Men dock så behöver man ha sett serien, så att man har vatt med om alla olika karlar och händelser...
Josefine har faktiskt den fina svart/rosa boxen.... :)


Fick hem mitt senaste Tradera köp idag,, en vit härlig tunika/skjorta... Den va toppen!



Fick även hem min klänning som jag ska ha på Lördag. Då ska vi på bröllop, så jag hoppas verkligen att vädret är bättre då! Bild på den kommer till helgen! :)

Kramar j

1 kommentar:

Dicksonska våningen sa...

Hej!
Ja, det har varit mycket folk ute i butikerna nu de senaste veckorna. Jag tror man har lite mer tid nu att ta tag i hemmet och så är ju vädret som det är också så det bidrar nog en massa.
Men det är ju härligt att ha en brasa att tända så man kan värma sig och torka efter regnet :)
Kram Annika