lördag 4 oktober 2008

Premiär....

Ikväll börjar *Stjärnor på is*
Det ska jag kolla på, blir nog många skratt under kvällen =)

Mina favorit tjejer leder prog,,, kul!!!
(Bilder: Tv4 & Aftonbladet)


Härliga RUFFA bilder ifrån Sköna hem!!! Mmmm i like!!
Jag hade så GÄRNA velat ha Tolix-stolar *snyft*

Ni som ska slänga nåt plåt-skåp,,, gör det INTE!!! Jag tar imot det med öppna armar *Tihi*

Och så vill jag gratta min vän som fyller år idag!!! Puss på dig!! Och så får vi inte glömma den lilla bullen!!! Det är ju Kanelbullens dag idag...

Ha de gottit j


1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vännen, tack så mkt! Vad go du är som skänker en tanke på mig idag, när jag blir 29 år och allt ;-)
Så mkt fint du visat i bloggen, köket blir ju underbart! Ni är så duktiga o flitiga som fixar och donar! Du borde verkligen satsa på nåt med inredning/styling eller liknande, du får alltid till det! (och Andreas med såklart, he he)

Tänk ett program med er, där ni visar hur man fyndar på loppis, och hur man kan göra iordning gamla grejer eller hur man snabb-stylar ett rum med billiga ting eller andra kul tips! (Ernst kan ju gå o dra nåt gammalt över sig) *hi hi*

Snart kommer vi o våldgästar er, vi måste ju få se om detta vackra hus verkligen finns på riktigt *ler*

Kram kram från L och la familia