söndag 21 december 2008

4:e Advent...





Granen står så grön och grann i stugan, granen står så grön och grann i stugan, tralla lalla la lalla lall lala lall la la la =) =)
4:e Advent och granen är på plats.... Mmmm det luktar gran och mys stämningen är på topp!! (jag har redan, sopat upp barr) hmm :)
- Nu ska jag laga Beanaise/köttfärs låda & Julmust :) som vi ska mumsa på, samtidigt som vi ska kolla på filmen Barnhemmet "Rysare" I like.....
- Sååå, nu får väl jag gå ner till min köttfärs =) =)
Ha de gottit Kram j

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt ni ska ha då ;-) ha ha
Vi har också fixat gran, klädde den igår (till ljudet av julmusik hi hi) och slog sedan in de sista julklapparna, skönt!! Ha en skön 4:e advent!

Kram från oss!

Lallis - liv och leverne sa...

Det låser både mysigt kul och gott!
ha en fin fortsättning på 4:e advent.
kram Lallis

In my house sa...

Till Louise!!!
Hoo ho hoo! Finns det några snälla barn & vuxna & hundar hos er....
- Yes,,, film kväll ikväll... Har ni sett Barnhemmet??? den ska visst vara sådär gossit hemsk =) gillar....
- Vi hade ingen Julmusik "snyft" men jag stämde upp till sång,,, =)
Det blir bra det oxå *skrattar*

Imon ska jag inhandla dom sista klapparna,, Ute i god tid du vet, hmm! Många att slå in oxå... MEN,, varför ska man stressa!!! ;)

- När det regnar ute, så får man ju ha snö på bloggen (mysigt) det är för din skull,, hi!!!
- Vi hämtade Lisa inatt i Karlskrona,, ragglandes! Ungdomarna dom kan dom =)

Åååååå, Louise, vi skulle ju träffats innan Julen, juh! Vad håller vi på med =) =)

Ha en mysig kväll,,, Film??? eller vad händer i erat vita hus???

Många kramar

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej!

Ja, visst är det mysigt! Har oxå grnalukt numer :-)

Må så gott!
Kram L

Från koja till slott sa...

Vad mysig det ser ut hos er! Vi har också en underbar kakekugn som vi bara älskar! Fiffig julgransfot ni har fått till! Vi satte in vår gran idag, vilket var en historia för sig! Gå in hos mig så kan du läsa där ... Barnhemmet har vi också sett, jag gillade den väldigt mycket! Helt klart sevärd och mycket kuslig!

Ha så mysigt!

Kramar Pernilla

Mia sa...

Vad mysigt med en korg. Den touchen gillar jag!

Kram Mia

Sara sa...

Hej där!

Så fin gran ni har och fint med en korg.
Kram Sara

Vitt är vackert sa...

Åå så mysigt ni har!!
Vilken fin fin gran!!
Va hungrig jag blev nu när du skulle laga mat! Va gott det låter. Hur gör du?
Hoppas du nu har en riktigt mysig 4-advents-kväll!

Ha det bra!

Kram!!!!

Ullis/Leva på landet sa...

Härliga bilder. Vilken bra julklapp ni har köpt. Bättre att köpa sådant man behöver till huset än att bara köpa för att man ska köpa.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis