onsdag 17 december 2008

I´m Back... =)

Tjingeling.... & välkommen in hit önskar jag =) =)
Tack till alla som ville vara med på min lilla tävling,,, ett litet kalas till er som har besökt mig, bloggen :) MEN hmmm, tävlingar är egentligen inget för mig,,, märkte jag....... Herregud man ska ju helst vänta i flera dagar eller veckor innan något nytt inlägg... Det kan inte jag,,, måste eller VILL ju in och visa något nytt eller babbla om vad som helst.... :)

Tänk.... Idag på pricken är det 1 vecka kvar till JUL,, som tiden rusar iväg,,, snart så sitter man la här och firar sin 40års dag,,, Grrr!!! Nää, nu få tiden dämpa sig lite, så att man hinner med att leva,, utan att rusa fram...

NU, förstår jag hur jag omedvetet hjälpte mig själv, när jag satte nummer på ljusen!!! För här ser man då knappt ingen skillnad på 1:an 2:an & 3:an =) *fniss* men mysigt är de iallafall....


Idag har jag varit hos mamma å pappa,,, + syster med familj!!! Åt god köttgryta igen =) Sen så körde jag och min syster en runda till den ljuvliga butiken Landtlif.... Där kan jag gå runt och bara njuta, sån härlig stämning och nästan alla saker får flytta hem till mig,, om det möjligtvis skulle komma på tal någongång *hehe* Men, jag går oxå omkring i mina drömmar,, att butiken va MIN, och klurar typ på vad jag hade donat med där eller ändrat m,m. Jaa, drömma är ju gratis =) =)

- Köpte iallafall denna stål-flätade korgen,, som i mitt huvud skulle stå på micro skåpet,, hmm? Njjaa,, blev inte som jag ville tyvärr - så imon får den nog flyttas omkring till alla möjliga platser...



Titta vad Andreas har köpt *Tihi* Dunstoppade-fossingar-inne-skor,,, Hehe nu vet ni de!!!! =) Såå fina och mysiga....



Jag har även vatt hos min läkare idag,,, och "allt" va positivt,, hur jag nu än menar med det. Han förstår mig,,, och är på min sida... Så nu har jag honom i ryggen när jag ska diskutera min framtid,,, de känns posetivt och skönt....

Min TÄVLING är nu avslutad,,, och dragningen av vinnaren kommer.... :)


Ha de gottit Kram j

10 kommentarer:

chokladblomma sa...

Ja,det har änna vart lite tomt här utan dig!! Jag blev nästan lite orolig å funderade på om du blivit sjuk... Skönt att höra att du har din läkare med dig. Det är ju liksom en förutsättning så att det kan bli bra för dig. Jag håller tummar och tår... För vad du nu önskar dig!
Är ledig idag, så jag tänkte baka saffransskorpor.
Ha det gott, vännen!
KRAM

annashusidingtuna sa...

Nej, jag missade din tävling, de var så söta kronorna som du lottade ut.
Kram Anna

Grodmamman sa...

Inte behöver du vänta med att göra inlägg bara för att du har en tävling! Har saknat dig!=) Undrade ett tag om jag missat att du skulle resa bort eller något!
Ni har samma lampa som vi i köket upptäckte jag idag. Ert kök blev verkligen jätte fint! Gillade trådkorgen du köpt också.
Skönt att du har med dig läkaren i dina planer. Vad har du för planer? Du behöver inte svara om du inte vill!=)
Kram

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !!
Åhh vad skönt att höra att du har en bra läkare, hoppas att du blir frisk också..
Sååå fint du har det i varje vrå..
Går det som det ska så ska jag visa mig på bild till Julafton, önska alla en härlig jul i min nya frilla...om jag nu fastnar på bild vill säga ;)
Kraaam Anette
P.s Jag tvättade håret för första ggr idag, och det gick verkligen liiite shampo..hii..hii..

Malin sa...

HUr tusan kunde jag missa din tävling?
JAg har så mkt för mig att jag inte hinner åt alls...
Hur ska detta sluta..=)

Fin korg och tossorna va ju urgulliga. Stjärnor och allt=)

Kram kram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Skönt att läkaren är på din sida, oavsett vad det handlar om!

Jag håller med dig om det där med tävlingar. Man ska ju hålla sig borta ett tag...:)

Kram!

nea i det gula huset sa...

Hej vännen!
Vilka gossiga tofflor! Har han köpt dom till dig eller sig själv?

Korgen du köpt var oxå helt underbar! Den ger ett "jag vill ha" begär fast jag inte vet var jag skulle ha en sån! :)

Vad skönt att din läkare är på din sida och inte kämpar emot! E glad för din skull! :)

Nu väntar bingen!
Natti natti..

Anonym sa...

Ledsen att jag inte sa till att jag länkat igår när jag hittade din tävling... anledningen var att jag inte kunde lägga in permalänken i ett inlägg till dig (strul med min blogg), hoppas det inte blev för mycket besvär.

Jag ville själv vara med i tävlingen det var därför jag skrev ett inlägg, förstår att du vill att stammisar skall vinna men hittar man en tävling med fina priser så vill man gärna vara med.

God Jul och Gott Nytt

Ett skönare liv sa...

Tack snälla :) fast egentligen passar ja inte i rött.. men kan tänka mej att du gör de, du har dom färgerna :) tycker de e jätte fint !

aa visst är dom underbara, men bilderna du visar idag är inte fy skam,. jätte fint verkligen, å vilka tofflor, ja som älskar stjärnor.. :) hihi

Ha de gott :)
kramar

Britt sa...

Korgen var underbar! Ibland faller man för saker som man inte vet vart man ska ha. Men man kan inte motstå!

Lycka till med dina framtida planer, vad det än är...

Britt