torsdag 12 mars 2009

Solen skiner!



Hej hej å godmorgon,,,,, Ohh så härligt, just nu skiner solen rakt på mig genom alla fönster "värmer så gott" Wiiee ska de bli en fin dag idag 0)

Igår satt jag å sydde beställningar :) kul,,, å så blev de lite nytt oxå :)

Imon ska vi på en längre tripp, till en rolig stad enligt mig, jag va där typ 1-2 gånger i veckan i

1, 1/2 år, för ca 2år sen och frammåt. Hmmm, Varför, Vart, Berättar jag sen!!! Men varje gång vi va där, så hade vi en speciell shopping runda med butiker m,m , de va längesen nu, så de ska bli SKETA kul imon och "läskigt"....

Tjing tjing

6 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Vad du är duktig! Syr och grejar hela tiden. Jättefint verkligen! :)

Dicksonska våningen sa...

Roligt att se en annan form på vimplarna!
Hoppas shoppingen blir härlig!

Kram Annika

Vitt är vackert sa...

Du är mig en baddare på att sy du! Önskar jag var lika duktig... Vilka fina vimplar!! Nu är man ju nyfiken alltså, du hoppa väl på reportage-erbjudandet???
Va kul med shoppping i en annan stad! Brukar bli att man unnar sig lite mer fint då än hemma i sin egen stad.

Ha det bra.
Kram Ellinor

Marits vita skrin sa...

Men fy fasiken vilken historia. Jag lider med dig.
Jag är själv ett olycksbarn (bruten arm, avklämd tummetott, brutet nyckelben 2ggr)mm mm. Så jag vet lite hur det känns. (Ja ja jag är/var lite vild)

Nu till det viktiga, du ska inte hålla tillbaka när du skriver till försäkringsbolaget inte heller när du nu ska till läkaren. Det är ingen som tackar dig för att inte klaga. den här gången SKA du klaga, på allt besvär du haft och har.
Men det vet du väl redan.

Förresten, fan va snygg du var med gipset;)

Många kramar
Marit

Stjärnor & Champagne sa...

Ps...Hoppas att du har sytt till mig, hihi...

Kram Anne

Stjärnor & Champagne sa...

Jag blir säkert nöjd, betalar in i morgon sen mailar jag dig. God natt...

Kram Anne