torsdag 7 maj 2009

Yes....

Igår hittade vi det som vi har letat efter,,, dom kostade mig 2 påsar ny bakade bullar =) så nu måste jag baka någon dag och köra dit igen....
- Ni får inte se vad vi har hittat på förrens allt ä klart!!! Måste hitta dom rätta sakerna så att jag kan styla ordentligt som jag vill.....



När allt på Tv,n va slut igår, så fick jag målar sug i mig!!!
Målade lite här och där, som behövde bättras till, trösklar som har väntat länge nog på färg & golv!!!! så vi fick gå runt i mina olika labyrinter där jag hade lämnat torra gå platser!!!! Snuffe är så otroligt duktig eller van "kanske" han vet exakt vart han kan gå, och när han kommer till trösklar sätter han sig jämte och kollar på mig!!! så att jag får bära honom över till en säker plats =) =)




KRAM J

12 kommentarer:

Nettan sa...

*Haha*...sicken smart hund !
Eller så vill han icke få skäll för att ha " trampat " på det han icke kan rå för ;0)

Blir nu nyfiken, på vad du ska ha detta till !!

Kram Nettan

millandante sa...

Nu blir jag så nyfiken... men under tiden du bakar och byteshandlar så får jag titta igenom hela din blogg igen. Du gör så fina, kreativa och positiva inlägg, är alltid så glad efter att ha tittat in till dig!
Kram

Ardisia sa...

vavavava, vad har ni hittat?? Nu blev jag nyfiken! Kram

Grodmamman sa...

En riktig "cliffhanger" alltså!:) Duktig Snuffe också!:)
Visade sambon dina silvermålade element och han tyckte att det var ganska häftigt! Och det vill inte säga lite när det kommer från honom!:)
Kram

johanna sa...

Nu blir jag nyfiken!!!! Jag och mari ska till moheda på sönd ska ni dit?
kraaaaam (fick du mailet)

SKOGSHUSET sa...

Tjenamoss:-) Hittade såna lådor på Blekingeplantan utanför Nättraby förra året och lagrar äpplen i. Himla bra tycker jag. Tips ifall du vill ha fler och inte orkar baka bullar:-)

Tulipa sa...

Hej!
Kul med dina före bilder i tidigare inlägg. Visst är det så att man är lite dålig på att ta bilder på det som är fult och före...men sen är det så kul att se.
Man glömmer ju snabbt.

Ska det bli en hylla kanske...

Kramis!

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Hahaha!! Lille gullevovven då!!
Han kanske känner på doften var det är nymålat?! :)
Kul att höra att det är fler som betalar med bullar!
Jag köpte 2 stolar förra året o betalade med 2 bullpåsar jag med Hihi!
Jag har målar abstinens. Måste ta mig till en färgaffär snart!!
Listan på vad jag vill ha målat har blivit låång!!

Hoppas du mår bättre i förkylningen!!

Kram Jeanette

Malin sa...

Jäklar vad du fixar. Det är inte en lugn stund med dig inte=)
Såg förebilderna och HERREGUD, vilken fantastisk skillnad det blivit.
Tänk om ni aldrig flyttat in, vilket slöseri=)
Huset måste ha skrikit efter er=)

Så fint och du har verkligen så många roliga ideér!

Kram kram

Från koja till slott sa...

Ahhh, nu blir jag ju nyfiken!!! Förresten, önskar mina katter hade Snuffes förstånd! De trampar precis ÖVERALLT där de inte får! Grrr...

Kramis

Stjärnor & Champagne sa...

Spånnande att se vad du skall göra med dom där, anar....Nu får du baka bullar.

Kramis Anne

Nettan sa...

Vilken väldresserad vovve..här har jag lite tass spår både här å där;-)
Vad nyfiken man blir på vad det är du hittat..å att man kan handla med bullar, det var ngt nytt! Måste jag testa!;-)
Ha en mysig helg!
Kram Nettan