söndag 10 mars 2013

Lite Vår Feeling

Hejsan Hoppsan....
 
 
Här hemma har vi fått lite Vår känsla, med hjälp av lite grönt och några lökar! Jag är sån att jag kan inte köpa typ 1 Murgröna, nääää jag måste köpa ett gäng för att det ska se bra ut, så igår blev det 10st som står i klungor här hemma. Mängder är alltid finare..... Litet tips....
 
 
 
 
 
Gamla Plåtlådor är dom enda krukorna här hemma..... Jag bara ÄLSKAR dom....
 
 
 
Utanför mitt fönster blåser det typ storm....
Hyyyyy, huttrar...
 
 
Idag ska vi hem till Mamma & Pappa och äta GOD Middag =)
 
 
 
 


4 kommentarer:

Unknown sa...

Oh the promise of spring that bulbs give. How lovely! I am hosting a little blog link up called Nature in the home - celebrating plants and flowers in peoples stylish homes. This post is perfect for that. I hope you would consider adding this post to the list and join in? thank you. Lou. xx http://littlegreenshed.blogspot.co.uk/search/label/nature%20in%20the%20home

Anonym sa...

Det kommer bli kallare.
I går fick jag också vårkänslor, putsade ett fönster. När jag var klar ja då snöade det. Förargligt tycker jag, men fint blev det ändå. Vad fint med lite nya växter. Nästa vecka tror jag det skulle snöa.

Vardagstugg sa...

Så snyggt med plåtlådor! Älskar den där förvarings"tygstycket" =)

Ha en fortsatt fin söndag!

Annelie

MammaElva sa...

Supersnygga bilder!