söndag 10 mars 2013

Nu är det lite dags för mig och Charlotte perrelli =)

Efter Graviditet och Kejsarsnitt så ska jag försöka komma lite igång! Min vältränade sockersöta kiropraktor hälsomedvetna krulltott vän Ninni Norberg =) fniss,,,, Tyckte att jag skulle kolla in Charlotte´s bok, så nu är den införskaffad!
Pga kejsarsnittet så har man inte samma styrka i magen,, värk i höfterna m,m. Så det behöver jag öva upp igen,.....
Stärka upp rygg och armar behöver vi alla, så att man håller lääääänge =)
 
Tjing tjing
 
 
 
 
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Lycka till!:)
Träning mår man alltid bra av!:)
Kram

Unknown sa...

Tittar för bi en sväng, tack för inspirationen! Kram Petra
www.romantiskahem.blogspot.com

ninni krulltott sa...

Ha ha ha nu fick jag mig ett gott skratt, du härliga!!!!

Bra jobbat Josse