söndag 2 november 2008

Ta in skogen!!!

Hej & tjoflöjt...
Oj vad denna dagen har gått sakta,,, har hunnit fruktansvärt mycket idag,,, nästan inte klokt! Så mycket saker, att jag knappt kommer ihåg =) Bla; STOR-städat, donat på balkongen, plockat grenar i skogen *hehe* tagit upp båten för vintervila, besökt svärmor, veckohandlat i grannstaden, ätit på Mc donalds, tvättat, putsat några fönster, förberätt för sotaren, solat solarium, fikat 2gr & som sagt storstädat... Nu är kl; bara 19,15.... Bra jobbat!!! =)

Lite En, i köksfönstret! livar upp.


En En eller två, fick följa med hem ifrån skogen (å, dålig humor kände jag)



Haha,, man kan tro att jag har pyntat med Dillen, ser jag nu :) Jag är kanske lite trött ändå.... tihi.

På balkongen.



Min Murgröna har blivit helt otroligt stor och fin...



Från några Enar :) till de andra... Jag har fått en utmärkelse,,, av den Goa tjejen med bloggen http://grodmamman.blogspot.com/ Tack snälla du,,, Va glad jag blir =) =)



Oooohh, min dåliga dåliga humor, sitter här nu och flumskrattar!! Ni kanske inte ens märker de *skratt*

Ha en bra kväll :)




15 kommentarer:

chokladblomma sa...

Va'? Har inte ditt dygn bara 24 timmar? Som alla vi andra?:)
Vistt är det fint att ta in lite skog i huset! Du har gjort jättefint!
Din humor passar mig alldeles utmärkt i mitt trötta tillstånd!:)
Ha det gott, sov sött!
Kram

Dalatorpet sa...

ohh vilka fina fönster du ser ut att ha VILL HA

Sara sa...

Hejsan

Du är rolig du :-)
Ha det så fint!
Kram Sara

Grodmamman sa...

Du är ju för rolig!=)
Du är väl värd utmärkelsen!
Fint med enar!=)
Kram

Gårdsromantik sa...

Hihi!

Du har visst barrat in på enar!
Dom luktar så gott också.

Kram Maud

Anonym sa...

TACK mina kära...för biljetterna jag fick på min ?-års dag. "ELVIS FOREVER" jisses va bra!! Detta lever jag länge på. KRAM Mamma:)

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till utmärkelsen. Vilken fart du har haft idag. Har också gjor mycket men det tog tre dagar. Så härliga bilder från ert tv rum så mysigt med de stora fönstren.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Gud va du sliter...man ska vila lite på söndan!

Ha ha! Såg din kommentar om "Mr E". Är man lång och på rätt ställe i publiken, så kan allt hända, tydligen! Trevlig, men har i ärlighetens namn fortfarande svårt att fatta att det är sant! Anekdot som det ska berättas om på ålderdomshemmet sen. *Big smile*

Ha en mycket bra måndag!

Kram L

Galleri Hönshuset sa...

Hej. Ha ha, jodå vi märker... =)

Visst är det skönt med vissa dagar, när man hinner med allt!

Ha en skön ny vecka. Kram Pirre

bykerstin o. butikblandannat sa...

Å jag som trodde att jag kunde vara effektiv på en dag.... haha shit måste vara världsrekord på supereffektiv dag. Visst känns det så bra när man är nöjd med allt man hunnit med!
Å va fint med enen/enarna, blev sugen på att ta in lite ris jag med.
Och jösses va läckert ni bor!! Dom fönstrena vill jag ha! Har också högt i tak men å va jag skulle vilja ha ljuskronan som hänger i ert tak.
Kram Kerstin

Lallis - liv och leverne sa...

Du är ju go:) hii
Och så är du väldigt effektiv och duktig!
Kram lallis

Hemma hos Razzel sa...

Mmm enris luktar så mysigt (i lagoma mängder..)
Du har en utmaning hos mig!

/ Razzel

Ekebo sa...

Hi Hi! Kan man verkligen hinna med så mycket på en och samma dag undrar jag. Men visst ibland hinner man otroligt mycket och ibland ingenting alls.

Kram Malin

K sa...

Jeeeesus VAD går du på???Sådär effektiv kan man ju ba inte få va ostraffat hehe ;D
flumflum/K

Malin sa...

Hahah, va rolig du är!!
Och duktig har du vart med. Snyggt med barriga grejer hemma.
Försökte leta sist jag var ut och gick men utan lycka, det märks att jag bor i storstan, bara björk!!!=)