torsdag 22 januari 2009

Spa-dag!!!






Imon eller idag, ska jag ha en lyxdag,,, med Lisa!
Kl: 13,30 står vi klädda för träning, rättare sagt "vi ska pumpa lite muskler" på gymmet *fniss* Sen så ska vi bubbla i varmt varmt bubbelbad. Efter de, har jag bokat: 50min Helkroppsmassage, Klassisk svensk muskelknådning från topp till tå.... =) =)
På spa här i stan...
Tycker själv att jag är väldans värd detta ;) För nu kl: 00,33 har jag målat klart golvet, blir en sista strykning imon - sen så är det golv-slut-målat.... ;) Så min rygg kommer att tacka mig *Tihi*
Tjing Tjing

15 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Vilken LYX! Det hade jag också velat ha... *längtar*

Villa Carl Larsson sa...

Åh precis exakt vad jag skulle behöva. En härlig spadag :) Hoppas ni får det riktigt härligt!

Jag håller med om att du verkligen är värd detta som du slitit i dessa dagar. Duktiga du!! :)

Kram (Psst - jag ska försöka att inte stressa så mkt)

chokladblomma sa...

Det är du verkligen värd!!!
Njut för fulla muggar bara!
Kram

me and alice sa...

Åh vad härligt det låter...
Skulle dom flesta behöva då och då!!!
Kram Susanne

Mitt hem är min borg sa...

Hej!!

Åhh.. Det där sista, massagen, lät ju väldigt härligt, träningen kan jag hoppa över.. =)

Du har något att hämta hos mig om du vill.. =)

Kram Linda

millandante sa...

Så härligt! Ha det så skönt!

Anonym sa...

Hej gumman!

Åh, det låter såå härligt med spa-dag, blir riktigt avis =) Det är verkligen vad jag oxå skulle behöva; börja sola, träna och lite nya kläder och frisyr på det =)

Förresten: tjejen på spa-bilderna är min arbetskamrat Ramona!! Hon jobbade ju tidigare på brunnen som spa-terapeut =)

Ha en häärlig dag med Lisa!

Puss
/L

Ett skönare liv sa...

Åh vav skönt :D de e du absolut värd !!! å du om nån har väol projekt på gång, så himla fint ni får de :):)

självklart ska den me! :) hihi

tack snälla du !
å ha en underbar dag!

kram nadja

Grodmamman sa...

Lyxigt det där lät! Det kan du väl unna dig nu efter allt golvmålande och rivande och allt vad du hållit på med det sista!:)
Kram

Vitt och Blått sa...

Men HUR skönt lät inte det då? Kan tänka mig att det var det också! Fick 1 timmes thaimassage av J i julklapp som jag ska använda snart - längtar! Var o pumpade på gymmet igår jag med.

Kram Ewa

Fridashus sa...

Åh så deilig. Jeg elsker massasje. Jeg fikk et klippekort på massasje av min mamma til jul;o)

Kos deg.

kram

Mia sa...

Åh vad härligt! Lite massage skulle mina axlar behöva efter dubbelt plugg plus jobb. Dygnet behöver fler timmar!

Hoppas du får det härligt!
Kram Mia

Huset på kullen sa...

Åhh..vad skönt med spa, det kallar jag lyx =)

Måste kännas skönt att vara klar med golvmålningen, man brukar bli lite trött på målandet i slutet.

Kram Linda

Vitt och nött sa...

ååååh va härligt!! underbart med massage! ja får väl fjäska lite för sambon så kanske ja iaf får 10min behandling :)

ha en härlig dag, de ä du värd efter att målande!
kram!

Ullis/Leva på landet sa...

Så härligt skönt det låter. Klart att du är värd det efter allt slit.

Kramar Ullis